.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون وزیر علوم ؛
مرکز رشد در شهرستان سیمرغ گشایش یافت

مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان تازه تاسیس ˈ سیمرغ ˈ روز دوشنبه با حضور معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری اطلاعات گشایش یافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، موسس مرکز علمی کاربردی سیمرغ که مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان در آن راه اندازی شد، در آئین آغازین گشایش گفت: این مرکز علمی کاربردی از هشت سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد.

ˈرضا خسرویˈ افزود: این واحد دانشگاهی هم اکنون یکهزار و 500 دانشجو دارد و تاکنون یکهزار و 200 دانشجو هم از آن دانش آموخته شدند.

وی رویکرد اولیه این واحد دانشگاهی را ایجاد بستر و فضای ارتباط بین دانشگاه و صنعت برشمرد و ادامه داد: این فضای به وجود آمده سبب ایجاد زمینه و فرصت اشتغال برای یکهزار دانشجوی این مرکز شده ا ست.

موسس مرکز علمی کاربردی شهرستان سیمرغ گفت: همچنین دانشجویان این مرکز با ایجاد شرکت های دانشجویی، زمینه اشتغال یکهزار دانشجو را فراهم آورده اند.

وی آشنا نبودن دانشجویان با فضای کار و کاربردی نبودن علم دانشجویان با نیاز جامعه را از مشکلات و دغدغه های جامعه دانشگاهی برشمرد و افزود: این مرکز در آغاز تاسیس برای ایجاد هم افزایی و رابطه با محیط دانشگاه و مراکز صنعت گام برداشت.

خسروی گفت: باامضای تفامنامه با پارک علم و فن آوری مازندران، این مرکز به عنوان یکی از مراکز رشد استان قلمداد می شود.

وی افزود: این مرکز با امضای این تفاهم نامه می تواند در قالب پارک فناوری نسبت به جذب شرکت های صنعتی و تولیدی گام بردارد و به نوعی محیط علمی با واحدهای صنعتی همگام و پیوند زده می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.